Читач написав:

Останнім часом все більше людей скаржаться на дорогі тарифи від оператора Lifecell та переходять на більш доступні та вигідні тарифи інших мобільних операторів. Проте розумні голови з Lifecell придумали, як можна заробляти грошики на пенсіонерах.
Після того, як людина поповнила рахунок на більш ніж 50 гривень, представники call-центру Lifecell телефонують і "в рекламному режимі" розповідають про переваги тарифних планів, які є дорожчими ніж тарифний план клієнта (найдешевший тарифний план складає 40 грн/місяць). В еру діджитал-розвитку, вся молодь та більшість людей середнього віку прекрасно розуміють що таке "3G", "Гігабайти" і т.д. Але що робити пенсіонерам, які уяви не мають про ці новомодні слова?
Ситуація із життя: Мій дідусь, якому 86 років, сьогодні вранці телефонує мені і говорить, що вчора поповнив рахунок на 60 грн, буквально через годину йому зателефонував оператор, щось наговорив, після чого з рахунку кудись ділись всі гроші. Дідусь був здивований та попросив мене розібратись з цією ситуацією.
Зателефонувавши до представників Lifecell, я дізналась що гроші зникли через перевід на новий тариф "3G+ Свобода", а також підключення "мелорінгу", - оператор запропонував дідусеві підключити "вигідний тариф", на що він, наче як, погодився. Для чого пенсіонерові із найдешевшим телефоном Nokia такий тариф?! Оператор, якщо він в здоровому глузді, почувши хрипучий голос дідуся, який постійно повторює "А? ЩО?", мав би зрозуміти, що такі послуги як 3G інтернет та мелорінг йому непотрібні. Зі слів дідуся, він навіть не зрозумів, що від нього хотіли. А як наслідок, - перевід на тариф, що на 20 грн/міс. дорожчий, та ще й з незрозумілою мелодією мелорінгу, за яку знімають щомісячну плату після 2-го тижня користування. Найвеселішим в цій ситуації є те, що якщо і хочеш перевестить на попередній тариф (що я спробувала зробити з номером дідуся) – плати за перевід ще 30 грн. Ось така хитра схема від Lifecell.
Будьте обачними, якщо у ваших батьків, дідусів чи бабусь є телефон з мобільним оператором Lifecell. Поясніть їм, що не потрібно погоджуватись на всілякі незрозумілі пропозиції, бо це все коштуватиме їм грошиків.